http://www.tadinda.net , irc.tadinda.net ''TNet sohbet ağı''


– SUNUCU BİLGİLERİ :

– Sunucu Adı : irc.tadinda.net
– Web Sohbet : tadinda.net
– Giriş Portları : 6660-6669, 7000
– IRCd Version : Unreal3.2.8.1 (TNet Edition)
– Services Ver. : ircservices-5.0.64 (TNet Edition)
– İletişim :ircadmin@tadinda.net

– Supervisor :
– Ares

– Technical Administrator :
– Firari

Öncelikle herkese merhabalar.

TNet Sunucu Açılımı ;

TNet projesi 1,5 senedir planlanmış fakat gerek özel sebepler, gerekse arkadaş çevrelerimizin etkisinden dolayı aktifleştiremediğimiz projemizdi.

-2 veya 3 ay’dır bazı alt yapılandırmalar, maddi ve manevi konulardan dolayı sık dokuyup, iyi düşündüğümüz bir sunucu yaratmak adına yeniden faaliyete geçirmek istedik.

-Hep birlikte bir aile olmak adına çıktığımız bu yolda, her sunucunun başına gelen talihsizlikler bizlerinde başına geldi ve amaç vehedeflerimiz yarıda kaldı.

-Bundan böyle ki, sunucuda çok afedersiniz ”ipsiz, sapsiz ve kendini bilmez” user ve/veya user’ların olamayacağı internet üzeri”lamer,ne olduğu belirsiz, reel hayatinda hic bir yere gelememiş kişilik bozukluğu olan” yani kısacası ”eziklik duyguları” ile hareket eden ve sanal dünyasında kendisini şahmaran diye adlandırılan sıfatlardaki arkadaşların olmaması, sunucumuzun yaptırımlarının her zaman en üst seviyede user kaybını gözetmeksizin yapılandırılması ve günümüz IRC dünyasının sohbet seviyesinin bel altina düşmesinden dolayı elit, saygı ve sevgi çerçevesi içerisinde bir sohbet ortamı kurmak istiyoruz.

TNet projesi maddi ve/veya manevi olarak bütün konularda bütçesi açık bir platform olmak adına ilerlemesini istiyoruz.

-Çoğul konuşuyorum fakat, öyle diğer sunucu sahiplerinin sunucuları gibi kalabalık değiliz. Arkadaş ve Arkadaşlarımızın ne derece olduğunu ve neler yapabildiklerini bu geçen zaman içerisinde öyle iyi anladık ki söylenecek fazla bir söz bulamıyorum yinede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum nacizane bir dille sadece arkadaşlarıma.

-1996’dan bu yana Türkiye’de önemli yerlere gelmiş bir çok sunucuda görev aldım. Gerek alt düzey gerekse üst düzey yetki gözetmeksizin çalıştım,çabaladım, başardım. Herşeyi emeğimle aldım. Benim için önemli olan her zaman saygı,sevgi,disiplin oldu. Ve 1996’dan bu yana bir çok şeyi anladım ki bunlardan en önemlisi, bir işe başlamak istiyorsan kesinlikle tanımadığın ve/veya yeni yeni tanımaya başladığın kişi yada kişiler ile çalışmak. Ben bunca sene bunu başaramadım çok darbe yedim, çok zedelediler ama yinede yılmak yok. Emek,saygı,sevgi,sadakat‘ımızın karşılığını birgün alacağımızdan kesinlikle şüphem yok.

Özetlemek gerekirseTNet projesinde yer almak, bizlerle uzun bir yolu sabır ve sadakat ile kol kola kopmadan yürümek isteyen kişi ve/veya kişileri aramızda görmek istiyoruz.

Not ; Reklam giderleri, sunucu harcalamaları ve sunucumuza alınan link ve link’ler için kesinlikle yanımızda yer alan kişi ve/veya kişilerden ücret/para talep etmiyoruz.

Değerli vaktinizi ayırıp konu’yu okuyan herkese çok teşekkür ederim.

iyi paylaşımlar..

Ares

Haziran 18, 2011 tarihinde Genel içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

