SohbeTurk.Com


  • Sunucu: irc.sohbeturk.com
  • Sunucu baglanti Port’u: 6661-7000
  • Toplam link sayisi: 2
  • Sunucu sahibi: Alperen
  • Help founder: Alınacak
  • Yönetim kadrosu: Şimdilik YOK
  • Sunucu hakkinda bilgilendirme: Sunucumuz’un hedefleri geçmişdeki domainlerimiz gibi bu domainide hatrı sayılır bir mekan yapabilmek.
  • Kullanıcı sayısı: 0-20
  • Alaninda uzman kişiler.
  • Kaliteli ve ileri görüşlü yönetim şekli.
  • Hazirci degil yapici kişilikler.

Yukaridaki cümleler sizin için ne anlam ifade ediyor?
Bilmiyoruz ama, Bizim için yönetim anlayaşinin değişmez
3 temel ilkesidir. Biz, kimseye laf atmak için degil,
Biz kimse ile laf dalaşına girmek için degil, Biz sadece
“Kaliteli, ve tecrübeli bir ekip ile bir sohbet platformu
oluşturmak için çaba sarf ediyoruz. Bunun içinde, özenle
çalışma ile her zaman bir adim öteyi düşünüyoruz.

Bilindiği Gibi Hangi domaini alsak onu biyerlere getirmis bulunduk. Sonrasinda olan aksiliklerden dolayi kaybetmis olabiliriz ortamimizi ama hic dailmadik. Hergun daha cok cevre edinerek bisilerin mucadelesini verdik. Simdi ise o Cevremize güvenerek GERİ DÖNDÜK diyor, ve Herkezi Davet ediyorum..

Yönetim kadromuz yakında acıklanıcaktır.

Ocak 13, 2011 tarihinde Genel içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

