MircSiteleri.Com – Karşılıksız Herkezin Mirc Dowload adresi Yayınlanacaktır.


Arkadaşlar Öncelikle Selamın Aleyküm.. 

Domainini Gecen Ay Regledim. Ve Dün Bir Site Kurdum Üzerine.
Siteyi Açmamdaki Amaç, Sitede Herkez Kendi Sitesinin Mirc Scriptini Tanıta Bilsin, Download Linkini Verebilsin.

Sitemizde Neler Yapabilirsiniz;

1- Öncelikle Mirc Scriptinizi Güzel Bir Yazı ile tanıtabilirsiniz.
2- Mirc’inizin Download (İndirme) Adresini Yayınlayabilirsiniz.
3- Siz Ekleyemez iseniz, Konu Altına Dowload Linkinizi ve Tanıtım Yazınızı Verirseniz (Özel Mesaj ilede Verebilrisiniz)
Ben kendim Ekleyecegim.

Sitemizin Size Katkısı Ne Olacak;

Sitemiz Mirc İndir Kelimesinde Tarfımca Düzenli olarak Googlede Kasılacaktır. ve Mirc Scriptlerinizin İndirilme Oranı Artacaktır, buda size haliyle extra sabit user kazandıracaktır. (Reklamın iyisi Kötüsü olmaz )

Üyelik Adresi:

Şimdiden Katılan Katılmayan Herkeze Teşekkürlerimi İletirim.

Eylül 16, 2010 tarihinde Genel, İnternet Haber içinde yayınlandı ve , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Bir Cevap Yazın

