Aralık 9, 2010 tarihinde Genel içinde yayınlandı ve , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. 294 Yorum.

  1. EMRE PERISAN

    BEN EMRE

  2. bir tane hesap yetiyo

  3. çok güzelllllllllllllllll

  4. olm nasıl başka birinin facesini patlatcaz yha

  5. off indiremiyorum yaa yardmcı olabilirmisiniz lütfeeeeeenn .s.s

  6. ya bu proğram çok güzel bi program bi kaç tane aldım şifre yaşasın

  7. arkadaşlar prog tnet sohbet diyo neden nası burdan şifre alıcaz lütfen sölermisiniz

  8. arkadaşlar nasıl indireceğiz yardımcı olabilirmisiniz

  9. ya arkadaşlar Allah rızası için birisi bana yardım etsin. Ben bu şifre kırma işini beceremiyorum, bulamıyorum ve bilemiyorum. Biryandan da korkuyorum admin bizim şifremizi de kırarsa diye o nedenle hotmail adresimi de veremiyorum. Biri bana bu programı iyice anlatsın lütfen.

  10. ya iniliyo işime yaradı teşekür ederim

  11. yardımmmmm

  12. bu proğram işe yarıyormuu çalışıyormu

  13. iyide nnereden indircem

  14. ya ben de nalamadım olmuyo ya bana yapabilirmisiniz

  15. işe yarıyomu

  16. programı indrdim kurdum ama nasıl kuıllanıcağımı bilmiorm yardım ?

  17. Ya bu Patlatma Programını linkini verirmisiniz arkdaşlar

  18. biri yardım edebilirmi programı indirdim ama nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum :(

  19. yafff aq biri yardım etsin indiremiorum birnden intikam alcamda lütfen sölyeyinnnn

  20. arkadaslar facebooka her hangi bir adresden uye olanlarin da sifresini kirmak oluyomu?????

  21. indirdim ama olmuyor nasıl yapacagım hakkında bılgısı olan varsa paylassın lütfen

  22. ya arkadaslar ben bu programı ındırdım ama kullanmaya basladım da bana ( şu an bı servere bağlı değilsiniz dio ben bunu nasıl halledıcemm bıraz yardımcı olurmusunuz….)

  23. admin cevapver

    yaa anlatsana bee

  24. bu nasıl çalışıyor

  25. ya ben programı indirdim eqlence diyarı diye birşey çıktı ona girdim napıcam =??

  26. küfür etti patlatmak istiyorum

  27. arkadaşlar bende yapamadım acaba adresi versemde sizden bırı yapsa olurmu yada bana anlatsanız

  28. ya bu nası bişi servera bğlı değilsiniz diyo servera bağlan diyorum tuhaf şeyler yazıyo biri bana yardımcı olabilrmi?

  29. yha arkadaslar ben face adresini bilmiyorum ama isim soyisim biliyorum şifresini patlatabilirmiyim ltfen cvp verinnnn

  30. yardım edin mk

  31. onlar hep benim faceyi patlatıyorlar

  32. mesajınız hatalı oldugu için yayınlayamıyoruz lütfen dikkat edelim.

  33. benim facemi çaldılar alacam

  34. ya bn yapamadım virüslü galibaaa
    nasıl söler misnz virüslü müü

  35. patlatsanız tuğçe hanım istiyorum patlatın

  36. yaaaaaa nasıl yükleniyo bu proğram oraya buraya tıkladım olmuyoooo şifreyi patlatmam gerek ama nolur biri yardım etsin

  37. NASİL İNİYO BU :d ???

  38. arkadaslar server a baglan diyrm ama baglanmıy0r yardım edin lütfen nasıl kullanılıy0r bu pr0gram biri acıklayabilirmiii??

  39. bunun sifresini kirmak istiyorum

  40. kardeşim neden olmuyor biri nasıl yapıldığını anlatsın yha lütfen

  41. program nerde la

  42. size msnyi verem patlatın şifresisni bana verin

  43. ya programı indirdik iyi güzelde geri kalan işlemleri nasıl yapıcaz lütfen biri yardımcı olsun lütfeeen :(

  44. hasan ali sünbül

    şifrem çalındı nasıl tekrar qeri alabilirim

  45. ya ındırdım önüme bişeyler cıkdı ama nasıl yapıcam

  46. biri yardımcı olabilirmi ya doğru düzgün anltın şunu ben prog. yükldm ama nerden olacağını bulmadım

  47. arkadaşım bu program indiriyor ne alaka ya

  48. facebook şifresini nsl kırcaz ben bişey anlamadım biri bana yardımcı olabilirmi ?

  49. selamun aleykum paralımı ?

  50. arkadaşlar programın adını gogleye yaz yanına resimli anlatım bitti

  51. nasıl patlatılıyor yaa

  52. ben indirmedim ama servere bağlanmamasının sebebi modemin dns çözümlemesi ile ilgili

  53. yapıom olmıyo alternatıf nıck ne?

  54. indirince bişey oluyomu

  55. şifrayi bul

  56. arkadaslar sifer krım artık :P

  57. kırma yıı yaptınıızz geri almayıda yaapoıın barrrrii

  58. nasıl fecebook şisferısı kırabılırım yardımcı olurmusunuz ??? lütfen acıl

  59. merhaba patlatın lütfen

  60. özcan sucu

    lutfen bunu patlatın

  61. yardım edin şifren caldılar geriverin

  62. ya nasıl çalısıyoo sidi mi koycaz

  63. FACE NASIL PATLATABİLİRİM

  64. nasıl face patlatcam ?

  65. yardımcı olun beyler

    yha yardımcı olacak yigit yok mu yha ?

  66. arkdşlrr ltfnn yaRdm £din acil patlatmam gereknn facelrr wr ßaa yardm edenle çOk iyi arkdaş olabilirizz

  67. eline saglık paylaşım guzel hacı:)

  68. tabı kırabilmek daha önemli bir durum

  69. yalan mı qerçek miiiiiii yaa

  70. ya biri yardım etsin beyler bune bi program atmışşınız orataya nasıl kırıcaz facebook şifresini veya başka bir şeyi bilmiyoruz yardım edin veya videolu anlatımını yapın olmazz böylee

  71. indirdim ama nasıl kullancam anlamdm birir anlatsn ya =(

  72. ben yükledim ama başka ne yapıcamı bilmiyorum msn nereye yazıcam

  73. catlakkorsan

    ARKADAŞLAR PROGRAMI KURDUKTAN SONRA BAGLAN DİYCEKSİNİZ ORDAN SİZE YARDIMCI OLACAKLARDIR GÖREVLİ ARKADAŞLARIMIZ.

  74. bunun şifresini istiyorum

  75. bende damla çiçeği patlatmak istiyorum adım sinem kobal eşim arda turan aşkım benim

  76. LÜTFEN YARDIMCI OLUN ÇOK ÖNEMLİ NASIL KIRACAZ ŞİFREYİ

  77. İSTERSENİZ BİR TELEFON NUMARASI WERİN KONUŞALIM

  78. cok güzelllllllllllllllll

  79. şifremi unuttum daha doğrusu

  80. ben bu şifreyi kapacam

  81. ya arkadaşlar nasıl yapıcaz lütfen bilgilendirin

  82. Yapamıyorum nasıL oLacak Yardımcı oLur musunuz ? Admin VideoyLa anLatır mısın ?

  83. şifre veriyor da onu nereye yazıcam

  84. facebookkıma giremiyorum yardımcı olursanız sevinirim

  85. facebookkuma girremiyorum lütfen yardımcı olun

  86. facebookkuma giremiyorum lütfen yardımcı olun

  87. benim facem ama şifreyi unutum

  88. abi yardımcı olun bana lütfen:(

  89. Benim face hesabımı çaldılar ve e-postayı değiştirdiler. Bu yüzden şifremi değiştiremiyorum, yapabilen birine e-postayı versem de şifreyi kırsa? Lütfen yardım edin, hesabımı geri almam lazım..

  90. çok lazım bana

  91. burada oyle bir kanal yhoookkk

  92. nasıl patlatılıyo

  93. facebook a giremiyorum lütfe yardımcı olurmusunuz…

  94. allah rızası için söleyin

  95. kübra karatş

    şifremi patlattılar nasıl geri alabilirim

  96. ya benim facebook sayfamı çaldılar sayfamı çalan kişinin façesini almam lazım yardım edermisiniz? nasıl alacağım

  97. facemi ele geçirdiler ne olur bana yardım edin

  98. logo nerde bide feysinimi patlatıyoruz yoksa şifresini kırıp bizmi giriyoruz

  99. ya nasıl oluyor ben kurdum şimdi napacam

  100. ya ben indiremiyorum size hotmail adresini versem kırar mısınız allah rızası için çok lazım çok önemli biri bana yardım etsin :(

  101. Gerçekten çok lazım.Ya burdan bana yardım edin ya facebook’tan falan bulayım sizi çok önemli allah aşkına yardım edin bana :(

  102. ben facebook almasını bılıyorumm

  103. ben facebokk geri almasını bılıyorummm şifresi degiştilenler içinde geçerlıı

  104. nasıl şifre kırcaz servere bağlı değil diyo

  105. yaw neden çalışmıyor yardım et videolu anlatımın yokmu senin ???

  106. biri bana yardım edebilir mi indiremyrm

  107. O BENİ PATLATTI BENDE ONU PATLATACAM

  108. BAZENLERİ YAZMIYOR İNSANİ SİNİR EDİYOR

  109. SİFREMİ UNUTTUM LUTFEN YARINCI OLUN

  110. Çatlak korsanı bulamıyorum lütfen yardım edin.

  111. sinem karasu

    yenı şifre istiyom

  112. furkan çıtanak ın facesi bir daha hiç açılmasın bizi rahatsız ediyor bize küfür ediyor facebook da..

  113. furkan çıtanak bizi facebookta rahatsız ediyor..

  114. batladı gıtı :)

  115. yapamıyommmmmmmmmmmmmmm biilmiyommmmmmm ama yapmayııııııııı istiyommmmmmmmmmmmm

  116. yaa birileri benim facebook şifremi değiştirmiş giremiyorum msnemin şifresinide değiştirmişler ya size bilgilerimi versem bana şifremi öğrenebilirmisiniz lütfennn yaa çok zor durumdayım……

  117. en büyük benim ula

  118. şifremi unuttum ne yapmalıyım sizce :)

  119. şifremi bulamıyorum

  120. ben bu faceyi patlatmak istiyorum

  121. halil can may

    facebookumu geri almak isdiyorum

  122. bu facebook u batlatmak istiyorum

  123. buuuuuuuu sayede şifremi kırdım ve yeni şifre koydummmmmmmm<3

  124. yha programı indrdm kullanamıyrm lütfen yrdmcı olurmsnzzzzzzzzzz

  125. ya programı indremiyorm yrdm edermsnz lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnn

  126. efe adında bir arkadaşım var benim facemi patlattı bende onunkini patlatmak için bu siteye girdim.

  127. bıırı bana acıl yardım etsın lutfenn onlıne olanlar lutfenn

  128. bu nu bulun

  129. sifre yi degistirmeden hesabi kirma programi yokmu kardesimin face hesabina ulasmam gerekiyorda anlamamasi lazim en kisa zamanda cevap verirseniz benim icin iyi olacak acil olmasa bu kadar merak etmem gerci

  130. şükrü başpınar

    garibin çilesi mezarda biter

  131. şifreni kırdım hahaha

  132. nagrsdünüz beraber

  133. nasıl çalışıyor

  134. bu kişi ban facebookta küfür ediyor

  135. bu benim facemi çalmış

  136. bu benim eski hesabım

  137. batmanda yaşıyorum

  138. sifreyi kırmak istiyorom

  139. nasıl oluyoooo :)

  140. Facebook şifre kırma

  141. Lütfen Adlı Kişinin Facesi Patlatılsın

  142. Lütfen Nudem Taş Adlı Kişinin Facesi Patlatılsın.

  143. catlakkorsan kım bırının facesının almak ıstıyorum bana yardım edrmısın

  144. catlakkorsan yardım edebılır mı

  145. arkadşlar bn bi @hotmail. versem sız onu patlatırmısın yagmur_sude66@hotmail.com
    arkadaşlar çok lazım nolur yardım edin

  146. nur ece büşra

    herkeze istek gönderiyo

  147. kırılmasini istiyorum

  148. kırılmasini istom

  149. email adresimden bana ulaşıp yardım etseniz çok anlamıyorum ben bu tür şeylerden..benmkisi gerçekten acil ve önemli

  150. melek yiğit

    arkadaşlar biriniz bana yardım edebilirmi ?

  151. Bu progmi indirme Linki Verecegiz Yogun isdek uzerinde

  152. arkadaşlar eskii sevgilim beni zor durumda bıraktı lütfen facesini patlatmam lazım yardım edicek biri varmı?

  153. catlakkorsan sana bi msn versem patlatabilirmisin?lütfen acil önemli

  154. çok özür dilereim

  155. peki o kişinin msn adresini billmiyorsak sadece adı ve soyadını bilyorsak ne yapmalıyız?

  156. birisi bana yardım edebilir mi yapamadım :)

  157. patlatıcam kişi bende engelli nasıl olcak ?

  158. bnm de birinin facebook adresini acilen ele geçirmem lazım ona o kadar çok öfkeliyim ki bana yardım edebilir misiniz

  159. merhaba,elimde bir mail adresi var istesem gizli sorudan şifreyi kırabiliyorum ama ben facesine girdiğimi anlamasın istiyorum mümkünmü?

  160. Kırmaq istediğim bir tane kişi var :F

  161. HeRKkeze sapıklık yapıyor

  162. bencede süper dersini wericem ona

  163. halissssssssssssssssss malllllll

  164. benimfacem kapatmakistiyorum

  165. sapaklıkyapıyooooooooo

  166. catlak korsan beni eklermisin msnden
    a8n8g8e8l@hotmail.com

  167. bu facebooku patlatmayı istiyorum

  168. beni rahatsız ettigi için facesini çalıcam

  169. patlatmak istiyorum beni rahatsız ediyor..

  170. afcesnı kırmak istyom :)

  171. velat akkuş

    patlatmak istiyorum

  172. fecem çalınmış geri istiyoum

  173. fecebook kumçalınmis geri istiyorum

  174. bırı benı cok rahatsız edıyor patlatmam lazım

  175. arkadasımın fecesini geri alıcam

  176. facebookumun şifresini kırmak istiyorum

  177. beni rahatsız eder küfür atar

  178. beni rahatsız eder küfür atar ve pis şeyler atar faceboka küfür yazar

  179. melisa keleş

    facemi açamıyorum çalındını düşünüyorum

  180. kırmak istiyorum kırın

  181. şifreyi efecan_536@hotmail.com gönderin şifreyi

  182. nasıl program bu:D

    NASIL ŞİFRE KIRCAZ:D:d

  183. benım fesbumu kırdılar onu bulmam lazım arkadasları sılıp sıfremı bulamasın bıdahaa kıran kımse artık benım fesbumu

  184. arkadaşıma cok kızdım ve onun facebook patlatmak istiyorum

  185. Lütfen bu face yi patlatın Allah ını seven patlatır lütfen Allah rızası için

  186. facebookunu kırmak ıstiyorum

  187. benım faceyı almıslarr nasıl gerı alabılırım dıye dusunuyorumm bu sayfaya basvrdumm yardımcı olanız ıyı olurr sıze zahmet

  188. çok denedim ama çok karışık hiçbir şey anlamadım nolur yardımcı olun facemi kötü yönde kullanıyolar

  189. Mehaba;
    Lütfen size verceğim facebook adresini patlatabilirmisiniz … Bu bennim için çok önemliii lütfen : msn adresi bu :mani.ac.66@hotmail.com

  190. Olmuyo ya bilen biri yok mu detaylı anlatacak :/

  191. ada1947@windowslive.com sifresini kırmam istiyorum lütfen yardımcı olun

  192. msn adresim murat45gedik@hotmail.com yardımcı olursanız sevinirim

  193. cok guzelde ben anlamadım

  194. çok saçmaaaaaaaaaaaaaaa

  195. çok güzelde anlamadım

  196. ben inekmiyim hepsini okuyum okuyacaşma inek oluyum daha iyi

  197. ben facemi açma konusunda çok ciddi oldugumu belirtmek istiyorum ben faceyi açmak istiyorum

  198. nermin balaban

    bu çok şaçma yahu be

  199. bnm de birinin facebook adresini acilen ele geçirmem lazım ona o kadar çok öfkeliyim ki bana yardım edebilir misiniz

  200. UMUTCAN DEMİR

    mucahit_ronaldo_7@hotmail.com BU MSN İLE KURULAN FACEYİ PATLATIRMISIN ADMIN ACILL ADI M’ÜCAHİT SAYIN GERÇEK ADI MÜCAHİTSAYIN LÜTFEN YAPIN

  201. sevglmn neler yaptgnı blmak içn istyrm

  202. selam arkadaşlar bana acil şifre kırıcı turkojen gibi program lazım yardım edicek arkadaşlar bekliyorum

  203. bana ulaşmanız için yeliz albayrak facebook adresim oradan msj bekliyorum teşekkür ederim yardımcı olursanız

  204. şifre kırmak istiyorum

  205. sevgılım nelre yaptgını görmek ıstıyorum lutfen yardımcı olurmusnuz

  206. facemi geri almak istiyorum

  207. bu işi yapana 500 tl

  208. zilan mumcu nun fecebok una giremesin

  209. bn bir türlü patlatamadm yardmcı olumusunz

  210. aslı oktamış

    qüsell

  211. face de sifre kirma programini nasil indire bilirim acaba

  212. aslı yalan sölemesen aq

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

